Herkese hayırlı ramazanlar öncelikle.

Yaklaşık 1,5 - 2 ay önce bir site açtım bir kaç arkadaşımla birlikte yazılar yazıyoruz ve yayınlıyoruz. Yazılar tamamen özgün bize ait. Şuanda aktif çalışan 5-6 yazarımız var.

Site adresi www.bilgiself.com.

Sizden ricam bir göz atıp kısa da olsa bir eleştiri yapmanız. Şunu da yapsan daha iyi olur ya da bunu yapmasan daha iyi olur dediğiniz. Ziyaretçi çekmek için nasıl reklam yapabilirim?

İçerik sayısı biraz az şuan farkındayım 25 tane yazı var bunun sebebi tamamen kendimiz hiç bir yerden alıntısız yazdığımız için biraz uzun sürüyor içerik oluşturmak. Daha fazla yazar almalı mıyım ?

Yorum yaparken açık olmanız benim için daha iyi olur. Boşuna uğraşıyosun deseniz de kabulüm.

Teşekkürler