Emphatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatih bey ile anlaştık ve sunucumu hizmete sundular. Yaptıkları indirim, anlayışlı yaklaşımları ve yardım severlikleri için teşekkürler.
Yaşamış olduğunuz mağduriyetten dolayı üzgünüz, ve mağduriyetinizin karşısında sessiz kalamazdık. Giderilmesi için tarafımıza düşen neyse yapmaya hazırız.

Anlaşma sağlanmıştır , Taşıma ve kurulum işlemleri tamamlanmıştır.

Hayırlı olsun.

Güle güle kullanın