merhaba
http://foreverarticle.com/foreverarticle.php?id=2 adresindeyiz.
Yorum yapmak için lütfen yazı içindeki web sitesi adresine tıklayın
deniliyor.
linge tıklıyorsunuz.
http://foreverarticle.com/foreverarticle.php?id=2 sayfası yeniden geliyor
ama yorum alanı açılmıyor çünkü cookie okumuyor.
F5 yaparsanız cookie okunuyor.
nasıl çözerim sizce ?