merhaba

http://foreverarticle.com/foreverarticle.php?id=2 adresindeyiz.

Yorum yapmak için lütfen yazı içindeki web sitesi adresine tıklayın
deniliyor.

linge tıklıyorsunuz.

http://foreverarticle.com/foreverarticle.php?id=2 sayfası yeniden geliyor
ama yorum alanı açılmıyor çünkü cookie okumuyor.

F5 yaparsanız cookie okunuyor.

nasıl çözerim sizce ?