Şu anda btc forumda ve diğer mecralarda çok konuşulmaya başladı. Yani talep ve ilgi var. Artış devam edebilir. Patlaması için çok kötü bir haber olması gerek diye düşünüyorum.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi