Hocam öncelikle geçmiş olsun! Başının gözünün sadakası olsun. Esasen forumda işimize yarayacak tüm teknik izahlar mevcut olmasına rağmen "ben dahil" kolaya kaçıyoruz... Önüne gelen kendisine "seyocuu'yum" diyor.. İstanbul Türkçeniz varsa seslendirme üzerine yoğunlaşın ve Youtube'a doğru kayın.. web vs artık hobinin ötesine geçmiyor. Bol kazançlar.