Netvom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3000 TL'lik işlem yapacaktım akşam üstü kendisiyle..

Arkadaşın ismini cismini yayınlarsanız sevinirim, madem öyle bir şey yaptı kimmiş bilelim ilerde karşımıza çıktığında ona göre davranırız.
Hesabı hacklenmiş.

https://www.r10.net/sikayetim-var/172...ndirildim.html