Valla bende biriyle anlaştım 2 ay oldu site her gün düşüşte bazen kayboluyor

İşin garibi 15 gün önce açtığım seo'su ile kendim uğraştığım site o siteyi geçti. Ay sonuna kadar bekleyeceğim yükseliş olmazsa iade isteyeceğim dedim bakalım görücez.
İşin açıkcası erkanox 'un dediği gibi kendi seo'nu kendin yapmak daha iyi