Önce ürün sonra ödeme şeklinde mümkünse, "Örümcek" modelinden bir adet almak isterim. Çok hoş gözüküyor ürünler gerçekten.
Elbette ben henüz yeniyim r10 da sizin bana güvenmeniz yerine benim size güvenmem daha doğru olur. PM ile dönüş yaptım.
Edit: Sipariş alındı. Aynı gün kargoya verildi.