Ben 3 yıldır kulanıyorum. Memnunum. En büyük sıkıntısı tema özelleştirmede. Klasik temalar işinizi görecekse bence blogger kullanmanın mahsuru yok. Bir sitemde günlük 120k hiti gördüm ama tık demedi. Wordpress olsa bu hiti kaldırması için hostinge para dökmem gerekirdi. Birde tabi bu benim görüşüm; Adsense tıklama oranları wordpress e göre daha düşük gibi. Buna herkes katılır mı bilemiyorum ama bende böyle.