6-7 ay önce 500-600 dolarlarında seyreden bir şeyin 2300'e çıktığını balon olarak kabul etmemeniz düşündürücü. Maalesef bu coinin çoğunu elinde bulunduran insanların sayısının az olmasından dolayı kolayca manipüle edilmesi en büyük dezavantaj.
7 yaşinda olan bir ürünün ilk üretime geçtiği yil itibariyle değerini bugun ki değeriyle karsilastirmak yeterli, bu hesapla; bahsettiginiz 6-7 ay önceki 500-600 $ lik değeri bile o an ki yatirimcilarina kar saglamistir.Şuan düşüş trendine girip tekrardan 500-600 seviyelerine inse dahi birçok insan halen + da olacak.Sırf bu sebeple 3-5-10 yil veya daha fazla bir süreliğine ihtiyaç duymayacağiniz bir bütçeyle btc alinmasi ve uzun bir bekleyişe geçilmesi gerektiğini savunuyorum.Bu ayiracağiniz bütçe 50-100 tl bile olabilir.