mmtz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
150-200$ a kadar düşen ve Bugün 2300$ i görerek tüm zamanlarin rekorunu kirdi.Arz talep ilişkisinden kaynaklanan ivmelenmesi yüksek boyutlarda olan bir para birimi.Hepsi bir kenara ciktigi ilk günden itibaren uzun vadede sürekli kazandırmıştır.7 yil boyunca bu balon hiç patlamadi ve birçok insanı zengin etti.Tren daha yeni kalkiyor sınırlı sayıda üretilecek olan bir para biriminin gün geçtikçe talep görmesi ve talep gördükçe fiyatinin artmasi çok normal.Bence herkes risk alabilecegi kadar kucuk bir butceyle yerini alip yatirdigi parayi 10 yil boyunca unutmalidir. Açik seçik bir yatirim tavsiyesidir
6-7 ay önce 500-600 dolarlarında seyreden bir şeyin 2300'e çıktığını balon olarak kabul etmemeniz düşündürücü. Maalesef bu coinin çoğunu elinde bulunduran insanların sayısının az olmasından dolayı kolayca manipüle edilmesi en büyük dezavantaj.