Hala 3 tür. Büyük boy yasak değil ama en üste çok büyük ekleme ki kullanıcıyı ekrani aşağı kaydırmaya zorlamasın.
Mesela ben böyle kullanıyorum
http://yenilenebiliryasam.com/2016/09/trafik-lambalarinda-led-kullanmak-ilerisi-icin-tehlike-olabilir-mi.html