Adsense reklam kodlarinj convert ettiniz mi?
Arkadaşın söylediği gibi:
adsense kodlarını :
Bu siteden şey ettir
Blogger'a kodları nasıl eklediğiniz önemli. Html içerisine ise convert etmek lazım ama bunu programlara yaptırırsanız yine problem oluşabiliyor. Side bar'a eklediniz ve yine de reklam görünmüyorsa bu da farklı bir problemdir.
Öncelikle yazılarınız için teşekkür ederim. Convert yolunu denedim olmadı. Denediğim yollar;
Yerleşim > Gadget Ekle > Adsense
Yerleşim > Gadget Ekle > Html
Kazançlar > Blog'da Reklam Göster > Yayınlarımın altında ve kenar çubuğunda reklam göster
Bu yolları denedim ama maalesef günler geçmesine rağmen beyaz gözükmekte