Cebimdeki 50 lira hayalimdeki 150 liradan iyidir. Olurda bitcoinleri muhafaza edemezsen cepteki 50 liranda gider. Fakat yinede insan keşke zamanında girseydim diyebiliyor fakat hacklenme ve güvenliğini birşekilde sağlayamama korkusuyla açıkçası giremiyor en azından ben bu sebeple hep uzak kaldım ama inanılmaz derecede yükseldikçe yükseliyor. Neredeyse 1 yıldır borsada bir hissedeyim aldığım rakamı görüyor sonra geri düşüyor henüz kara geçemedim. Düşünüyorum hisseye girdiğim dönemler bitcoin alsaymışım paramı en az 2 ye katlamış olurdum ve hallen hissede bekleyerek kara geçme çabam devam ediyor. Arafta kaldım