Verileri nereden ve nasıl alacağız, tasarımınız hazır mı? Başka ne gibi özellikler istiyorsunuz? Detayları atarsanız yardımcı olayım.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:17:58 -->-> Daha önceki mesaj 20:33:23 --

Verileri nereden ve nasıl alacağız, tasarımınız hazır mı? Başka ne gibi özellikler istiyorsunuz? Detayları atarsanız yardımcı olayım.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi