Verileri nereden ve nasıl alacağız, tasarımınız hazır mı? Başka ne gibi özellikler istiyorsunuz? Detayları atarsanız yardımcı olayım.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:17:58 -->-> Daha önceki mesaj 20:33:23 --
Verileri nereden ve nasıl alacağız, tasarımınız hazır mı? Başka ne gibi özellikler istiyorsunuz? Detayları atarsanız yardımcı olayım.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi