Hayırlısı olsun. Bende nisanın sonunda ayrıldım işten. bir milyonu gözüm görmez ama 1 lira için ortalığı ateşe veririm. Aynı kafa yapısındayız belli
Rahmetli Necip Fazıl'ın bir sözü vardır;
Ya Allah'a baş eğer hiç kimseye kimseye eğmezsin, ya herkese baş eğer hiçbir şeye değmezsin...
Cümlemiz hakkında hayırlısı olsun.Aynen öyle güzel abicim Allah bir kapıyı kapatır,diğerini açar kimseye minnetimiz yok rızkımızı Allah veriyor gerisi yalan