Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumlar için teşekkür ederim,işten bugün itibari ile çıktım.Kazandğımız 3 kuruşada konuyolar.
Hayırlısı olsun. Bende nisanın sonunda ayrıldım işten. bir milyonu gözüm görmez ama 1 lira için ortalığı ateşe veririm. Aynı kafa yapısındayız belli

Rahmetli Necip Fazıl'ın bir sözü vardır;
Ya Allah'a baş eğer hiç kimseye kimseye eğmezsin, ya herkese baş eğer hiçbir şeye değmezsin...