Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Windows Phone, uygulama geliştirmesi en kolay telefondu sanırım XAML + C#. Uygulama marketi açısından içerik üretimini yeteri kadar sağlayamadı. Piyasaya geç sürülmenin de çok büyük etkisi ile dibi boyladı. Halbuki işletim sistemi açısından ve kullanım açısından gerçekten hoştu. Fiyat/Performans açısından çok iyiydi. Eşdeğer özelliklerde android telefonların yarı fiyatı kadar fiyatta idi.
Yaklaşık 2 yıl kullandım, arada bir hatalar verse de, güncellemeler ile yavaş yavaş oturmaya başlamıştı. Fakat birden insanlar soğudu nedense.
Şahsen ben, Microsoft'un ilk önce nokia'ya truva atı olarak birini sızdırılıp, androide geçiş yapmamasını sağlatmak ve zarar ettirerek marka değerini düşürmek, ardından da satın alarak Windows Phone'u yayma çabasının tam bir strateji hatası ve microsoftun en büyük başarısızlığı olarak görüyorum.
Nokia, akıllı telefon piyasasına windows işletim sistemi ile yada android ile çok çok daha erken girse idi, sanırım birşeyler olabilir, en azından pastadan pay alabilirdi.