Bu arada duymayanlar vardır diye yazıyorum microsoft nokia markasını ve fabrikayı faxcon firmasına satmış. Nokia telefonlara artık güncelleme de gelmeyecek destek de verilmeyecek. Sadece Microsoft marka telefonlara destek devam edecek bilginiz olsun.