merhaba arkadaslar bir proje yaptım python dili ile program basarı ile yazdım , wındowsta ide ler ile test yaptım program calısıyor sorunsuz ....
iş pardusa gelince .py uzantılı programa cift tıklayınca bizdeki notepad gibi bir programla kodlar acılıyor yani program derlenmiyor.
programı yorumlamıyor da kodlar acılıyor
python ide yi de yukledm pardusa setup.py e tıklaynca ondada kodlar acılıyor arastırmalar sonucunda program yuklemeyı buldum ama hala bizim .py uzantısı acılmıyor cift tıklynca bir program nasıl acılıyor :/ pardusta bilenler lutfen yardım