İşime yaramayacağına kanaat getirdiğim bir sektör olduğu için olumsuz geri dönüş yapıp mesaj kutumu doldurmak istemedim. Asıl yüce anlayışınızdan dolayı ben teşekkür ederim.
Düşünceniz için teşekkürler fakat ben gelen kutumu sürekli boşaltıyorum. Ayrıca dönüş yapmamak için bu bahane olamaz, özel mesajın sonunda aynen aşağıdaki gibi bir not bırakmıştım. (Yazı fontuna kadar aynı şekilde yazıyorum.)
Lütfen olumlu veya olumsuz dönüş yapınız.