Arkadaşlar Merhaba,

Ekteki görseldeki ayar nasıl yapılıyor?
Hem başlığı bold yapmış.
hem soldaki çizgiyi ve sonraki > işaretini mavi yapmış.

Ayrıca yazı boyutu normalden büyük.

Bilen varsa yazabilir mi?

Teşekkürler.

http://www.destinflorida.com/destin-thankyou/