Senin ürettiğin bir ürünü farklı bir site üzerinden satılması senin nasıl işine gelmiyor ki bunu anlayamadım. Sonuçta üretici firma sen değil misin?
Mal üreteceğim sonrada başkası satmasın diye olay yapacam. Neden böyle bir mantık kuruyorsun ki adamda satsın ki senin tüm mağazalarda görünürlüğün marka değerin artsın. Depo sensin, bayiler satmasın mı istiyorsun.