Bizim yaptığımız terbiyesizlik ?
1000'den fazla kişiye ücretsiz $50 değerinde cloud sunucu sağladık. Ve terbiyesizlik yapmış oluyoruz.
Boşuna dememişler türkiye'de hiçbir başarı cezasız kalmaz diye.
Müşteri her zaman haklıdır, Diyorsunuz ya, buda tamamen uydurma.
O Haklı olan müşteri'den dolayı o sistem askıya alındı
(Konuyu açan müşteriyi kastetmiyorum).
Türk insanına göre, Müşteri firmayı batırsa'da Müşteri Haklı,
Müşteri, İllegal işler çevirip firmanın başını belaya soksa da, Müşteri Haklı.
Daha fazla burada yazılanlara cevap verip seviyenize inemeyeceğim.
İyi akşamlar.
Babanın hayrınamı dağıttın kuponları ?