bulutsunucunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için teşekkürler.

"Çözüm üretmek yerine hizmeti durduruyorsunuz" Demişsiniz.

Biz yarın bu sistemi aktif hale getiriyoruz.

Bunu müşteriyede haber vereceğimizi bildirdik, ancak kendisi sabırsız davranıp şikayet konusu açmış.

Bu durumda müşterinin hizmetini durdurmak en doğru çözüm.

İyi günler.
Kullanıcı son yorumunda ticket daha önceden bu şekilde bir yorum ile kapatılmış. Bizzat siz paylasabilirsiniz demişsiniz.
Bu yazınızda ise üste çıkıyorsunuz.
Müşteri herzaman haklıdır.
(Saatler ve dedigi dogru ise) Onun değil sizin yaptığınız terbiyesizliktir.
Bir müşteriyi asla sorduğu soru yada sizin sistemsel bir probleminiz yüzünden,
Bu şekilde bir karar almanız doğru değildir. Keşke bir de para vermiş olsa idi ozaman burasi farklı olurdu
Umarım anlatabilmişimdir.
Müşteri herzaman haklıdır. (Ki hatası bu yazılanlara göre en ufak bir şekilde bulunmuyor)

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi