Sabaha kadar döndüm durdum.. Saat 6da nefessiz kalmış şekilde uyandım. Sonra 9a kadar uyuyamadım.
Önce kendimi tanıtayım;
Kpss çalışıyorum, Ağustos ayında askerim ( uzun dönem/kısa dönem belli değil )
Sözlüyüm.
Çocukluğumdan beri şehadet diye yanar durur içim.
Gelelim rüyaya;
Önce gittim mezar aldım kendime mezar taşı falan... Sonra mezarımı kendim kazdım. Girdim içine yattım. Kim kapattı nasıl kapandı bilmiyorum orayı görmedim. Sonra kuş bakışı gördüm...
Üzerine önce damatlık serdiler. Sonra onun üzerine Türk Bayrağı. Hiç kimse yoktu ama. Tanıdık tanımadık kimseyi görmedim. Sonra mezarın içindeymiş gibi izledim etrafı, çok rahattım. Sadece çok terlemiştim ve yavaş yavaş nefes alamamaya başlamıştım derken uyandım.
Uyandığımda terlememiştim, hava ne sıcak ne de serindi. Mezarda yattığım pozisyondaydım.