Tabi ki mekatronik hocam. Ben 3-4 yıldır yazılımla ilgileniyorum ve şunu söyleyebilirim ki yazılım konusunda HERŞEYİ okulda olduğundan çok daha hızlı ve sağlam şekilde evde öğrenebilirsin. Ben bile puanım tutsa mekatroniğe gitmek isterim. Mekatronikte bütçe çok önemli ve güzel bir üniversitede eğitim almak bu dalda insana çok şey katar. Yazılım için üniversiteye vakit harcamayı gereksiz görüyorum.