Cevabınız için teşekkür ederim kafam gerçekten çok karışık çevremde mühendislik öldü sağlığa yönel diyen insanlar azımsanamayacak kadar fazla açıkçası bende tam olarak ne yapacağımı bilemiyorum.
efkar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim bence ikisinin de geleceği var. İkisinden de helal ve güzel para kazanma durumun var. Mekatronik çok sevdiğim ve sempatiyle baktığım bir bölüm. Fakat yazılım daha genele hitap ediyor ve potansiyeli daha yüksek bence. Madem oldukça ilgin var. Mümkün olduğunca uzmanlaşacağın bir yol haritası belirle ve yürü. Uzmanlaşırken bir kaç tane yakın alan üzerinde de kendini geliştir. Ne biliyim veritabanları mesela yada mekatroniğim yazılıma değen kısmı vb. İlgi duyduğun bir alana yönelmen mutlu ve huzurlu çalışman için önemli. Para hep arkadan gelir.