maxitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistem olarak lazım olursa

https://www.r10.net/script-satisi/164...-yazilimi.html

İnceleyebilirsiniz.
Çok fazla maliyetli ve gereksiz gördüğüm bir çok özellik var. Müşteri basit ve kolay istiyor üye olmak istemiyor.