umutacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi satışlar. Dışardan kullanıcılar da emlak ilanı eklenebilir şeklinde modul olarak yapılabilir mi pm alayım
Detayları attım hocam

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:10:05 -->-> Daha önceki mesaj 15:08:14 --

MedyaXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selamlar güzel tasarım olmuş. yönetici paneli demo pm alabilir miyim.
PM Gönderilmiştir.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:14:12 -->-> Daha önceki mesaj 15:10:05 --

deeds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bannner ve menü kısmını alttaki kutuların hizasına çekme durumu olabiliyormu yani header kısmını orta kısımla eşitlemek istiyorum bu mümkünse panel demosunu alayım alım yapmak istiyorum
PM Gönderilmiştir hocam demek istediğinizi tam olarak anlayamadım ?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:15:06 -->-> Daha önceki mesaj 15:14:12 --

deeds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bannner ve menü kısmını alttaki kutuların hizasına çekme durumu olabiliyormu yani header kısmını orta kısımla eşitlemek istiyorum bu mümkünse panel demosunu alayım alım yapmak istiyorum
PM Gönderilmiştir hocam demek istediğinizi tam olarak anlayamadım ?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:16:22 -->-> Daha önceki mesaj 15:15:06 --

Piton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yönetim paneli alabilirmiyim?
PM gönderilmiştir.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:20:19 -->-> Daha önceki mesaj 15:16:22 --

arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam tema çok kötü. temanızı yenilemenizi öneririm.
İnşallah ikinci versiyonda buna kökten çözüm bulucam