Ayazini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıl bende harun beyle çalışmıştım maillerden dolayı domainim ban yedi ve hizmet sonlandırımıştı.spam mail gönderiyor diye ama şuan yaklaşık 7 aydır kendileriyle tekrar çalışmaya başladım teknik konularda gerek ticket olsun gerek telefonla beni arayıp sorunum hakkında bilgi vermesi bu işi yapan bu işe önem veren firmalardan biridir.Teşekkürler DHS
Güzel yorumunuz için teşekkür ederiz.