Merhaba r10 üyeleri,

Üniversite sınavına hazırlanan bir öğrenciyim ve aklıma yatan 2 tane bölüm var yazılım ve mekatronik.Yazılıma oldukça ilgim var önceliğim yazılım fakat sizlerden de bilgi almak istiyorum mesleğin geleceği var mı tercih etmelimiyim?,Önerebileceğiniz farklı bir bölüm var mı?