Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba r10 üyeleri,
Üniversite sınavına hazırlanan bir öğrenciyim ve aklıma yatan 2 tane bölüm var yazılım ve mekatronik.Yazılıma oldukça ilgim var önceliğim yazılım fakat sizlerden de bilgi almak istiyorum mesleğin geleceği var mı tercih etmelimiyim?,Önerebileceğiniz farklı bir bölüm var mı?