bende anlamadım faturalı derken abi nasıl oluyor. Cihaz pahalı başımızın ağrıyacağı aşikar. 3.000 tl lik bir fark var arada. Yurtdışı girişli mi değilmi bu kadar bilgiye 4.000 lira bağlamam.