"Şuanda aklıma gelen bunlar arkadaşlar ben kod bilgim olmadan 2 günde benzer bir siteyi yaptım fakat dediğim gibi işimizi görse de tam olarak istediğimizi yapamadık lütfen uçuk kaçık fiyat veren arkadaşlar hiç zahmet edip yazmasın.

iddaa tahmin scriptlerinin fiyatlarını görüyoruz mantık olarak ona benzer bir gold sistemi olacaktır." demişsiniz.

Yazılımı ve yazılımcalırı küçümsemeyin artık. Yazılım sizin düşündüğünüz gibi kolay bir MESLEK değil. Büyük harflerle meslek yazdım çünkü bu bir hobi değil profesyonel meslektir. Doktorlara " yahu adam kaç sene okumuz xxxxxxx TL alması gayet normal" denirken. Aynı zorlukta ve sürede okunan Yazılım Mühendisliği için " uçuk kaçık fiyat veren arkadaşlar hiç zahmet edip yazmasın." Bu kafayla -trade verir durursunuz.

İddaa tahmin scriptlerinden bahsetmişsiniz. Adamlar onu 1 kere yapıp xxx kişiye satıyor. Size özel yapılacak birşeyde ise 300-500 gibi komik rakamlar bekleyip senelerce kullanıyorsunuz yada x10 gibi fiyatlara satıyorsunuz. Gerçekten komik.