Vcenter kurmanız gerek ayrı bir sanal makineye sonrasında bu vcenter sunucusuna 2 dedicated sunucularını eklediğinizde 2 ayrı sunucu karşınıza çıkacak sonrasında tek tuşla oraya clone atması kalacak.Vcenter kurulumu ile uğraşmak istemiyorsanız özelden yazın yardımcı oluruz.