Klaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar. Vmwareye kurulu centos işletim sistemi yüklü bir sanal makinem var. Yeni bir sunucu alıp buna Vmware kurduktan sonra eski sanal makineyi yeni sunucudaki Vmware'ye kopyala yapıştır (datastore'daki sanal makinenin klasörünü) yaparak çalıştırabilir miyim? Eğer mümkün değilse eski sunucudaki Vmware'ye bağlı sanal makineyi yeni sunucudaki Vmware'e taşımanın yolu var mı? Teşekkürler.

Not : Amacım yeni sunucuda tekrar Centos kurulumunu yapıp sunucu optimizasyonu yaptırmamak.
diski direkt kopyalamanız vdsi oluşturduktan sonra bazı ayarları değiştirmenizi gerektirir, bilginiz yoksa uğraştırır. onun yerine bir windows uzak masaüstü sunucu kurduktan sonra (up/down hızlı olması için) eski sunucudan vdsi seçip file>export> export ovf template kısmından ovf yedeğini indirin. yeni sunucuya girip file>deploy ovf template kısmından yedeği yükleyin. işlem vdsin disk boyutuna bağlı olarak uzun sürebilir.