Klaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar. Vmwareye kurulu centos işletim sistemi yüklü bir sanal makinem var. Yeni bir sunucu alıp buna Vmware kurduktan sonra eski sanal makineyi yeni sunucudaki Vmware'ye kopyala yapıştır (datastore'daki sanal makinenin klasörünü) yaparak çalıştırabilir miyim? Eğer mümkün değilse eski sunucudaki Vmware'ye bağlı sanal makineyi yeni sunucudaki Vmware'e taşımanın yolu var mı? Teşekkürler.

Not : Amacım yeni sunucuda tekrar Centos kurulumunu yapıp sunucu optimizasyonu yaptırmamak.
Merhabalar,

Kendinize vCenter kurup clone yöntemi ile bu işlemi sorunsuzca yapabilirsiniz