Rosso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hcm skype msj olarak atarmisiniz. Seninle calismak isterim

SM-J700F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Merhaba,

Arkadaşım, göz altına alınmıştı gece nezarethanede kalmıştı. Haberi aldığım gün yorgundum ve sabah uyanır uyanmaz onun, tutuklanma ihtimaline karşı içerdeyken ona ekonomik anlamda destek olabilmek amacı ile bu konuyu açmıştım. Ancak arkadaşım serbest bırakıldı ve artık burda çalışmama gerek kalmadı.

Destekleyenlere referans olanlara teşekkürler. İyi forumlar.