Santra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cache kullanmak istememenizin sebebi nedir özel değilse? SEO yönünden mi?
hayır cache yine kullanacağım fakat üye girişi yapan üyelere cacheyi pasif hale getiriyorum, böyle olunca da sayfalar arası geçiş çok uzun sürüyor. Bu nedenle cache olmadan bile makul bir hızda olması gerekiyor hocam.