Öncelikle ilgilenen herkese teşekkürler, ilgi görmediği için ve yurt dışı seyahatim nedeniyle konuya bakmamıştım bugün gördüm yazılanları davet istemiş olan herkese davetiye gönderiyorum birazdan. Fiyatla ilgili yazılanlarıda dikkate alıp ona göre bir sistem düşüneceğim.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:38:23 -->-> Daha önceki mesaj 10:25:51 --

wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık ücret dışında bir sınır bulunuyor mu?

Davet kodu alabilir miyim?
Aylık ücretlere bağlı sınırlar oluşturabiliriz diye düşünüyorum. Mesela 10TL'ye en fazla 10 adet özel bot oluşturabilme 20TL'ye 20 adet özel bot oluşturabilme gibi şeyler yapabiliriz. Benim ilk düşündüğüm ücret için herhangi bir sınır düşünmemiştim.