Merhaba,

Yakın bir şey ama tam olarak böyle değil.

Aşağıdaki gibi birşey yaptım. Burada girdiğim değerleri .xml dosyasına bir şablon ismi ile kayıt ediyorum. Daha sonra menu şablonunu seçip oluştur diyorum ve menü oluşuyor.