Tekrar sorun yaşarsanız bize bildirim çözüm üretmeye çalışırız efendim.
Teşekkür ediyorum cevabınız için. Küçük bir noktada takıldım onu sormak istiyorum. VPN'e openvpn client üzerinden .ovpn dosyası ile bağlanabiliyorum. Ama ben VPN'i direk modem üzerinden bağlanmak istiyorum. Modem ip adresi ve password istiyor. İp adresini biliyorum ama password olarak ne gireceğimi bilmediğim için bağlantı kuramıyorum. Ne yapmam gerekli ?