Konuda polemik istemiyorsanız konuya polemik yapacak sözler yazmayınız. Gereksiz toplum demeniz hoş değil. Burada millete hakaret edin diye konu açmadım.
Pm atın dememe rağmen hala buradan yazıyorsunuz. Bu benim görüşüm. Burası görüşlerini serbest bir şekilde sunabileceğin bir platform. Kaldı ki benim görüşüm de hakaret yok! Bir grup insana toplum yakıştırması yapmam bile büyük lütuf olurken sadece " gereksiz " dedim.
Sözlüğü açıp bu kelimenin anlamına bakın ondan sonra kendinizi bir sorgulayın ve artık bana cevap vermeyi buradan yapmayın. Sorununuz var ise pm yolu ile ilein.
Ben konu hakkında ki görüşümü belli ettim sizin ile laf dalaşına girmek için birşey yazmadım.