Konu da polemik yapmaya gerek yok bir derdiniz var ise buyrun pm de görüşelim. Kullanan da kullandıran da satışını yapan da benim gözüm de gereksiz toplum sıfatı içerisindedir bunu söylemek ayıp mı ? yada yasak mı ?
Konuda polemik istemiyorsanız konuya polemik yapacak sözler yazmayınız. Gereksiz toplum demeniz hoş değil. Burada millete hakaret edin diye konu açmadım.