2 yıl bende harun beyle çalışmıştım maillerden dolayı domainim ban yedi ve hizmet sonlandırımıştı.spam mail gönderiyor diye ama şuan yaklaşık 7 aydır kendileriyle tekrar çalışmaya başladım teknik konularda gerek ticket olsun gerek telefonla beni arayıp sorunum hakkında bilgi vermesi bu işi yapan bu işe önem veren firmalardan biridir.Teşekkürler DHS