EmAy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@DHS mesajımız olsun ve teşekkür edelim kendisine de. Kendisiyle 10 yıldan uzun süredir tanışma ve çalışma fırsatımız olmuştur. Aksaklık yaşanması çok nadir bir durumdur.

Kendisinin bizlere karşı yaklaşımı; daha bir gün bile benden kaynaklı problemlerimde hiç ikilemeden saatlerce telefonda anlatarak yardımcı olmuştur. Kendisinin hakkını ödeyemeyiz para ile kesinlikle.


Bu yüzden kendisine buradan teşekkürlerimizi sunmayı borç biliriz.
Güzel yorumunuz için teşekkür ederiz.