Tabiki kurarsın. Öncelikle bilgisayar masaüstümü dizüstü mü? Masaüstüyse eğer varsa başka bir hardisk, sistemi diğer harddisk üzerinde açar onun üzerinden diğer harddiski düzenler ve sistemi kurarsın. Dİzüstü ise sistemi aynı harddisk üzerinden flash disk/cd-dvd vs ile kurmak zorundasın. Harddiski bölmeyelim dersen bu harddiski formatlayamayacağımız anlamına gelir. Muhtelemen win7 ve üzeri bir sistem kuracaksındır. Bu yüzden eski windowsu da silemediğimiz için ve harddiski de bölmediğimiz için tek yerel diskimiz olan muhtemelen (C) de windows.old diye bir klasör oluşacak. Tek dezavantajımız bu. Format atmadan önce L AN driverını indirip her ihtimale karşı pc dışına (flash disk vb) almayı unutma.

Format işlemini işletim sistemin bozulmamış ise bilgisayarımdan flash disk veya dvd ye girip başlatabilirsin. Sakın masaüstündeki dosyadan başlatayım deme Başlattıktan sonra kişisel dosyları silme demen yeterli. Sistemin orta düzey veya daha iyi ise arkana yaslanıp 15-20 dk kadar beklemen yeterli. Win8-8.1-10 kuruyorsan driverları genelde otomatik yükler L AN vs. Kolaygelsin.