@loc; konudaki kod zaten 4.2 bazına ait bir kod. 5.4 bazında birçok farklılık var. halen 4.2 bazında kod yazanlar olduğu için yadırgamamak lazım.
@saintx; Olay yadirgamak degil aslinda. Versiyon ilerledikce gecisler zorlassa da isler kolaylasiyor. Uzun sure bekleyip 3-4 versiyon ileriye guncellemeye calismak daha kotu sonuclar cikariyor. Tavsiyem arkadaslarin guncel surumu takip etmeleri. Ellerindeki sunucu secenekleri son surumu kullanmaya musade etmeyenlere birsey diyemem tabi.