Tanıtım yazınız bitmesin diye dua ettim resmen.
Hayırlı işler dilerim, Allah utandırmasın..
malesef güzel olan her şeyin bir sonu var yawrucuğum.
Ana konuda olduğum notlara bir yenisini ekledim. Lütfen incelemeden okumadan bakmadan anlamadan PM yollamayın. Çünkü kimseyi kendimden nurumdan ilmimden ihsan irfanımdan güzelliğimden mahrum bırakmak istemem ama herkesede yetişemiyorum.
Birde, labirent gibi karmaşık gizemli eksik yarım yamalak anlatmayın projelerinizi ben anlamakta güçlük çekiyorum. İyice kendinizi hazırlamadan yazmayın. Çok insan yazıyor tek kişiyim yetişemiyorum...
=======================================
Küçük işler ile gününü kurtarmaya çalışmak istemeyen, ömrünü kurtarmak için çalışıp para kazanmak isteyen ve ekip olmak isteyen dürüst arkadaşlar varsada beraber çalışabiliriz.
Tabii... Kendini yetiştirmek isteyenler ile ilgilenmiyorum. Sadece profesyonel tasarımcı programcı insanlar ile çalışabiliriz.