Pekala bu durumda ben üretici bir firma olarak şüphesiz n11 vb sitelere masraflarından ötürü satış verme şansım yoksa. Git öl mü deniyor. Halbuki ürettiğim ürünlerle ilgili fiyat vb tüm özgün içerikler kendi web sitemde.
Bu saçma sapan bir hal alıyor sanırım
Saflık bizim insanımızda var. n11'e eklemese ilan kimse n11 o komisyon oranlarını o şekilde tutamaz. Her yerin bir alternatifi olur. Sahibinden.com düşüşe geçti, hurriyetemlak da aynı şekilde. Bunların bile alternatifleri oluşabiliyorsa, herşeyin sonu gelir. Olay sadece rakip bulup o rakibe yönelmekte. Az satın öz satın ama geliriniz yüksek olmuş olur. Diğeri de sesinize kulak verir.
Olay esnafta bitiyor kısacası.